Rezultati vrednovanja kandidata (natječaj – 3.10.2024. – nastavnici)
U prilogu se nalaze rezultati vrednovanja kandidata po natječaju objavljenom 3.10.2024. godine (nastavnici). Rezultati testiranja - natječaj 3.10.
OBAVIJEST O REZULTATIMA NATJEČAJA, 3.10.2024. (ČISTAČ/SPREMAČ)
U prilogu se nalazi obavijest o rezultatima natječaja od 3.10.2024. (čistač/spremač). obavijest kandidatima o rezultatima natječaja, 3.10.2024., čistač-spremač
POZIV NA TESTIRANJE – NATJEČAJ OD 3.10.2024.
Odluka-o-nacinu-vrednovanja-kandidata-3.10.2024
POZIV NA TESTIRANJE – NATJEČAJ, 3.10.2024. – ČISTAČ/SPREMAČ
Povjerenstvo čistač-spremač Odluka o načinu vrednovanja kandidata čistač-spremač
OBAVIJEST O REZULTATIMA NATJEČAJA OD 18.9.2024. (PUN)
U prilogu se nalazi Obavijest o rezultatima natječaja koji je bio objavljen 18.9.2024. godine – pomoćnik u nastavi. obavijest kandidatima o rezultatima natječaja, 18.9.2024. PUN
NATJEČAJ – ČISTAČ/SPREMAČ
Na temelju Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22, 156/23) SREDNJA ŠKOLA KOPRIVNICA, Trg slobode 7,...
NATJEČAJ
Na temelju Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22, 156/23) SREDNJA ŠKOLA KOPRIVNICA, Trg slobode 7,...
Poziv na testiranje – natječaj 18.9.2024. (PUN)
Povjerenstvo (PUN)-18.9.2024. Odluka-o-nacinu-vrednovanja-kandidata-18.9.-PUN
NATJEČAJ PUN
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14., 7/17., 68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 156/23.) u sklopu projekta PRILIKA ZA SVE 7...
NATJEČAJ ZA ODABIR UČENIKA NA MOBILNOST U RUMUNJSKU U SKLOPU ERASMUS+
Teme ovogodišnjeg Erasmus+ projekta pokrivaju STEM područje, a radit ćemo na podizanju ekološke svijesti kroz teme iz ekologije, klimatskih promjena, recikliranja, ekološkog otiska, bioraznolikosti kroz posjete, terensku nastavu, timski i multidsciplinarni...