preskoči na sadržaj
Vijesti

Međunarodni dan osoba s invaliditetom

Dana 3.12.2018. učenice 4.i razreda, Andrea G.,Tamara H., Antonija P. i Victoria S., sa svojom su nastavnicom Marijom Križić obilježile Međunarodni dan osoba s invaliditetom.

Učenici Srednje škole imali su mogućnost „isprobati“ kako je to biti slijep, koristiti određeno ortopedsko pomagalo, invalidska kolica te saznati poneki znak iz hrvatskog znakovnog jezika.


Kretanje  hodnikom učeniku koji je slijep i otežano se kreće uz pomoć pomagala ili u invalidskim kolicima, sastavni je dio života. Postojanje njegovog  invaliditeta jedino je što ga čini različitim od ostalih, no potrebe su iste kao i kod ostalih bez poteškoća. One nisu posebne već bih ih mogli nazvati povećanim potrebama. Učenik u kolicima ima i želju i potrebu za učenjem i obrazovanjem jednako kao ostali, no upitno je može li ući u školu ili učionicu i slobodno se kretati, samostalno otići  na odmor, kupiti  pecivo…

Kako bi povećali svijest o razumijevanju tih povećanih potreba odnosno prava osoba s invaliditetom, učenice 4.i razreda Andrea G.,Tamara H.,Antonija P. i Victoria S. u hodniku Srednje škole Koprivnica 3.12.2018.obilježile su Međunarodni dan osoba s invaliditetom s nastavnicom Marijom Križić. Učenici Škole imali su mogućnost „isprobati“ kako je to biti slijep, koristiti određeno ortopedsko pomagalo,invalidska kolica te saznati poneki znak iz hrvatskog znakovnog jezika.

Dio učenika 3.k razreda, smjera fizioterapeutski tehničar, posebno se istaknuo u suradnji i želji za boljim razumijevanjem budućih pacijenata i prijatelja s invaliditetom.

Učenice 4.i razreda educirale su ih o pravilnom vođenju slijepe osobe, općenito bontonu i načinu ophođenja sa slijepim i gluhim osobama. Neki su pak i proveli nastavni sat uz simulaciju sljepoće (povezom na očima) i paraplegije (u invalidskim kolicima).Također treba pohvaliti i prof. Ines Frančić koja je sudjelovala u simulaciji sljepoće i paraplegije.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Irena Nevjestić   datum: 17. 12. 2018.




preskoči na navigaciju