preskoči na sadržaj
 

COOLEY, Myles L., Djeca s teškoćama u učenju i mentalnim smetnjama u redovitoj nastavi: kako ih prepoznati, razumjeti i pomoći im da postignu uspjeh u školi, Naklada Kosinj, Zagreb, 2017.

O priručniku

Opći anksiozni poremećaji, neverbalni poremećaji učenja, distimija, opozicijski prkosni poremećaj, Aspergerov sindrom. Znate li kakvi su to poremećaji?Biste li ih mogli prepoznati? Biste li znali pravilno reagirati?

Ovaj pristupačni i praktični priručnik opisuje teškoće u učenju i mentalne poremećaje  koji su česti kod školske djece, objašnjava kako se oni manifestiraju u razredu i nudi savjete o tome kako postupiti ( i što ne biste trebali činiti).

U knjizi se nalaze:

  • smjernice za vođenje razreda
  • najbolje metode motivacije svih učenika za učenje
  • savjeti za poticanje socijalnog razvoja djece
  • podrobne informacije o mnogim mentalnim smetnjama i teškoćama u učenju uključujući definicije, statističke podatke i stvarne životne priče
  • karakteristična ponašanja i simptomi
  • konkretne, praktične strategije i intervencije u razredu
  • sažeti prikazi stručnih tretmana
  • sveobuhvatan popis literature i izvora koji povrh knjiga uključuje i relevantne organizacije i internetske stranice.

Priručnik je namijenjen nastavnicima koji rade u redovitoj nastavi, no može koristiti svim školskim zaposlenicima, roditeljima i svima koji rade s djecom i tinejdžerima.

 

TOPOLOVČAN, Tomislav., Konstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 2017.

Ova je monografija rezultat višegodišnjeg proučavanja uloge digitalnih medija u informalnom učenju i nastavi koju škole organiziraju za pripadnike net generacija, ali u knjizi su prezentirani i rezultati novijih empirijskih istraživanja troje članova istraživačke skupine "Nastava i škola za net generacije".

Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu radikalnijih promjena u didaktičkim scenarijima koji se nude pripadnicima net generacija u današnjim školama.

 

MATIJEVIĆ, Milan., Nastava usmjerena na učenika: prinosi razvoju metodika nastavnih predmeta u srednjim školama, Školske novine, Zagreb, 2011.

Djelo je napisano kako metodički udžbenik (kompendij) kojim se sažeto i sveobuhvatno na jednom mjestu raspravlja o bitnim spoznajama korisnim za unaprjeđivanje poučavanja i učenja. Knjiga je namijenjena stručnjacima koji su završili nenastavničke studije ili fakultete, a koji žele dodatnim studiranjem steći licenciju za nastavničku profesiju i rad u osnovnoj i srednjoj školi (diplomirani ekonomisti, pravnici, informatolozi, inženjeri itd.). Knjiga će poslužiti i nastavnicima u srednjim školama koji žele mijenjati metodičke scenarije i aktivnosti učenika u svakodnevnoj nastavi.

 




preskoči na navigaciju